Tam da İşmi Kuracaktınız, Durumunuzu Gözden Geçirin

Huy abim,

Günlük takibatlarla yapılan karlılık yatırımları çok risk uzun vadeli umutlarla yapılan karlılık yatırımları az risk içerir. Ben ağır kanlı yatırımları daha çok seviyorum. Belki biraz sabır istiyor. Ama tadından yenmiyor. Borsayı bu yüzden sevmem. Çabuk olmak gerek.

Döviz de çok hızlı olmayı gerektiriyor. Bizim gibi 486 işlemcilerle olacak iş değil. Qadro beyin gerek.

Altında hiç yanılmadım gene öyle olacak. bugün al 15 ay sonra sadece kazanç kısmını bozdur. Çalışmaktan daha karlı olacak. Yetkili ağızların söylediklerine hiç bir zaman bakmadım kafamın karışacağını iyi biliyorum. Çünkü söylenen her on tüyonun 9,5 adedi bir amaç için söyleniyor. Tüyolar kısa vadeler için söylenir. Kimse dünya piyasaları ile 15 aylık oynayamaz, bu güç kimsede yok. Halk 15 ayda bildiği yöne akmaya başlar, damla damla akar bir de bakarsın ırmak olmuş.

İş yapmadan oturmak herkesin harcı değil. Benimde değil.

21/07/2009 :  18:35:06 de yazıldı. Bu yazının ilk yazıldığı orjinal sitedeki başlığın tamamını görüntülemek için tıklayın. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder